مراکز تولید فر نانوایی گردون

مراکز تولید فر نانوایی گردون به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. بازار خرید و فروش دستگاه فر نانوایی در ایران، از رونق خوبی برخوردار می باشد. نانوایی های مختلفی را که در گوشه و کنار کشورمان مشاهده می نماییم، امروزه بیشتر از دستگاه هایی استفاده می نمایند که پخت نان با آن ها آسان تر است و در همین حال، بهترین نوع نان را نیز می شود با آن ها پخت. در هر صورت، نانواهایی که به روش های صنعتی فعالیت می کنند، روز به روز به شمارشان افزوده می شود. آن ها برای این کار، از انواع دستگاه هایی کار می گیرند که با کیفیت و کم هزینه باشند. بازار خرید و فروش فر صنعتی پخت نان در ایران

مراکز تولید فر نانوایی گردون

راهنمای انتخاب فر نانوایی گردون

راهنمای انتخاب فر نانوایی گردون دستگاه فر نانوایی فانتزی یا فر نانوایی صنعتییکی از جالب ترین و کم دردسرترین انواع دستگاه پخت نان در صنایع غذایی است. برای پخت نان به وسیله فر تونلی کافی است سرعت حرکت ریل ها در داخل این تونل و همچنین درجه حرارت فر را تنظیم کنید. بر همین اساس شما می توانید محیط مناسب برای پخت نان مورد نظر خود را آماده کنید.

ساز و کار فر تونلی به این صورت است که خمیر نان را از یک سو وارد تونل می کنید، سپس ریل‌های داخل دستگاه خمیر را به سمت بخش انتهایی تونل به حرکت در می آورند و در تمام طول مسیر خمیر در معرض حرارت قرار خواهد گرفت. هنگام استفاده از دستگاه نانوایی تونلی باید حتماً دو مولفه سرعت و حرارت را در میزان مناسبی قرار دهید تا خمیر در انتهای مسیر کاملاً پخته و نان موردنظر شما آمده باشد.

برای پخت نان به وسیله فر تونلی کافی است سرعت حرکت ریل ها در داخل این تونل و همچنین درجه حرارت فر را تنظیم کنید. دستگاه پخت نان دوار یا دستگاه دوار نانوایی دستگاه دوار نانوایی یا دستگاه پخت نان دوار، ‏همان طور که از نامش پیدا است با سیستم دورانی به پخت نان کمک می کند. دستگاه دوار نانوایی را احتمالاً در نانوایی‌های پخت نان لواش مشاهده کرده باشید. ساز و کار دستگاه دوار نانوایی به این شکل است که صفحات مخصوص دایره شکل به صورت دائمی در داخل این نوع فر حول محوری ثابت در حال گردش هستند.

ابتدا شما خمیر را وارد این دستگاه پخت نان صنعتی می‌کنید، خمیر همراه با این صفحات وارد بخش پر حرارت دستگاه دوار نانوایی می‌شود و از آن عبور کرده و مجدداً به نقطه ابتدایی میرسد تا از همین نقطه نان پخته شده را از از درون دستگاه دوار نانوایی خارج کنید. همانند فر تونلی، هنگام استفاده از دستگاه دوار نانوایی نیز قادر خواهید بود تا سرعت حرکت و همچنین حرارت را تنظیم کنید تا شرایط برای پخت نان مورد نظر شما آماده باشد.

نحوه کار فر نانوایی گردون

نام دستگاه فر نانوایی بربری به خاطر وجود نوع پخت نان در این دستگاه می باشد. یک تسمه یا باند ۳۰ متر وجود دارد که چانه نان بر روی آن قرار گرفته و از فضای داخلی فر که حرارت آن در قسمت هائی قابل تنظیم است، عبور می کند. سرعت تماس یا نقاله فر قابل تغیر است و می توان بر این اساس مدت زمان پخت را تنظیم کرد.

منبع حرارتی این نوع از دستگاه پخت نان، فر الکتریسیته و یا گاز و گازوئیل است. اما در بعضی فرهای تونلی حرارت غیر مستقیم است و بنا بر سیستم هوای داغ، گرما به درون فضای داخلی پخت هدایت می شود. در واحدهای صنعتی تولید نان از دستگاه های مختلفی جهت طبخ و پخت نان استفاده می شود. دستگاه نانوایی فر از جمله مهم ترین و پرکاربردترین دستگاه ها است. این دستگاه ها در انواع مختلف و با کاربردهای متفاوتی وجود دارد.

دستگاه های فر نانوایی با توجه به دو موضوع به چند دسته تقسیم می شوند: تنوع نحوه حرارت دهی و شکل مکانیکی با توجه به معیار حرارت دهی دستگاه ها فرهای تابشی با گرمایش مستقیم فرهای با گرمایش غیر مستقیم فرهای تماسی با کمک هوای داغ فرهای با اشعه مادون قرمز فرهای ترکیبی یا هیبریدی با توجه به معیار اشکال مکانیکی: فرهای پخت طبقه ای فرهای پخت گردان فر نانوایی کوچک فرهای پخت ایستاده در بازار عرضه فر نانوایی گردون، می شود محصولاتی را یافت که بهترین مارک ها آنان را ساخته اند.

در این مطلب به این اشاره شد که چه نوع از محصولاتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بهترین برندهای سازنده نیز همان موضوعات را در نظر می گیرند و محصول خود را عرضه می کنند. باید گفت که این شرکت ها به نوع سوخت دستگاه ها هم اهمیت می دهند که عموماً با این سوخت ها کار می کنند: فر صنعتی گازی فر صنعتی برقی فر صنعتی گازوئیلی فر صنعتی دوگانه سوز

بررسی کیفیت فر نانوایی گردون

بررسی کیفیت فر نانوایی گردون در تهران، مراکز مختلفی را می توان پیدا کرد که در ان انواع فر نان عرضه می شود؛ از جمله نوع فر نان فانتزی. این گونه از محصول را می شود از بهترین و معتبرین عرضه کنندگان در مدل های متفاوتی تهیه کرد. اما نرخ آن را می شود از فروشندگان در این مراکز نیز به دست آورد که به احتمال زیادی تفاوت های زیادی هم دیگر دارند. این مسئله بر می گردد به موارد مختلفی از جمله این که هر کدام از آن ها از متریال گوناگونی تولید شده اند. پس می توان مدعی شده که کیفیت محصول یکی از شاخصه ها تعیین ارزش کالا است.

مسئله بعدی ای که به عنوان فاکتور اصلی مد نظر قرار می گیرد، تنوع کالا می باشد. هر چه یک طرح بهتر و منظم تر ارائه گردد، بهتر به فروش می رسد و در همین حال ممکن است روی نرخ گذاری آن هم تأثیر گذار باشد. این را نیز به یاد داشته باشید که ابعاد یک فر نان فانتزی درجه یک نیز فرق دارد که در ساخت آن فلز و مواد و متریال بیشتری به کار گرفته می شود و طبیعی است که از قیمت بالاتری هم برخوردار باشد.

از طرفی نوع عرضه و تقاضا هم در این حوزه نقش زیادی دارد که خرید عمده کالا را ارزان تر می کند. به هر حال، این ها همه مواردی اند که در بخش قیمت گذاری مهم می باشند. با در نظر داشت این شاخصه ها است که تعیین نرخ را شرکت های تولیدی انجام می دهند.

ظرفیت فر نانوایی گردون

فر نان فانتزی صادراتی را که از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد، می توان از راه های متفاوتی تهیه کرد. فروشندگان گوناگونی هستند که این گونه از محصول را زیر نام برندهای متفاوتی عرضه می دارند. البته این که کالا را از کجا تهیه کنید، ربط مستقیمی به خریدار دارد. چرا؟ به این دلیل که باید مشخص کند به صورت کلی آن را می خواهد تهیه نماید و یا این که تکی؟ اگر تکی بخواهد آن را بخرد، گزینه های زیادی را پیش رو دارد. مثلاً بازارهای آنلاین و حضوری ای که در این حوزه فعالیت گسترده ای دارند.

اما خرید فر نانوایی گردون را تنها می شود از مراجع به خصوصی انجام داد که در کار ساخت کالا هستند و به عنوان شعبه رسمی، کار می کنند. از این طریق شما می توانید فر گردان خانگی و فر کوچک صادراتی را هم تهیه کنید که ابعادی متوسط و بسیار ریز تر از نوع صنعتی دارند. در هر صورت باید به این نکته هم اشاره کرد که مدل های این فرها هم با هم دیگر فرق دارد.

برای نمونه در اینجا ما به فر تونلی درجه یک اشاره می نماییم که از جمله بهترین طرح ها در حوزه پخت نان فانتزی و معمولی به شمار می رود. خریدار فر نان فانتزی می تواند به سایت های اینترنتی گوناگونی هم جهت تهیه این کالا مراجعه کند که در این خصوص خدمات ویژه ای را برای بازدید کنندگان انجام می دهند.

عرضه کننده فر نانوایی گردون

عرضه کننده فر نانوایی گردون استفاده از دستگاه فر نان پزی مزایا زیادی و نسبت به روش های سنتی دارد، که موجب می شود کار تولید این نوع مواد غذایی پرطرفدار برای تولید کنندگان بسیار ساده تر شود و قدرت تولید آن ها افزایش یابد. دقت ، سرعت و کیفیت از مهم ترین مسائلی است که در تولید هر گونه محصول باید به آن ها توجه شود.

نیاز به مواد غذایی آماده نیز از آنجا که با گسترش زندگی شهرنشینی از پخت سنتی در منازل کاسته شده است در حال رشد و افزایش است از این رو دستگاهی که بتواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد و به تولیدکنندگان در عین حفظ کیفیت محصول برای تولید مقرون به صرفه کمک نماید نیاز ضروری جامعه امروز است. مزایای دستگاه فر نان پزی باکیفیت فر نان پزی با حرارت یکنواخت یکی از تفاوت های دستگاه های فر نسبت به تنور های سنتی این است که در این تنور ها حرارت به صورت یکنواخت به همه قسمت های نان نمی رسد و ممکن است در برخی قسمت ها حرارت بیشتر از سایر قسمت های دیگر باشد و همین مسئله باعث سوختن یا خام ماندن بخشی از نان ها می شود.

اما حرارت یکنواخت در دستگاه فر نان پزی به صورت مساوی به تمامی بخش های محصول می رسد و باعث می شود تا پختی یک دست و یکنواخت داشته باشیم. هوای داغ به طور یکنواخت به سطح بیرونی محصول می رسد، و باعث ترد شدن و برشته شدن آن می شود. سیستم گردش هوای داغ باعث می شود تا همه طبقات فر به صورت همزمان از این گرما استفاده نمایند، و کلیه نان هایی که در طبقات مختلف دستگاه فر قرار دارند به خوبی پخته می شوند. فر نان پزی و فضای بزرگ و مناسب برای تولید محصول فضای بزرگ داخل فر امکان مدیریت آسان برای پخت محصول را در دستگاه فر قنادی فراهم می نماید.البته فضا و ابعاد دستگاه فر گردان کاملا به صورت سفارشی و یا در ابعاد مختلف قابل طراحی است.

این فضای بزرگ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت همزمان به میزان زیادی محصول را تولید نمایید و بتوانید به سادگی این حجم زیاد از محصول را مدیریت کنید. این دستگاه های فر دارای طبقات مختلفی است و امکان گردش هوای داغ در این طبقات وجود دارد از این رو بدون هیچ گونه تفاوتی محصولات در طبقات مختلف به خوبی پخته می شوند. ظرفیت این دستگاه های فر نان پزی متفاوت است و بسته به نیازی که تولید کننده دارد می تواند دستگاهی با ظرفیت دلخواه را خریداری نماید.

استفاده از فناوری های جدید و فضای وسیع در تولید محصول از دیگر مزایای دستگاه فر نان پزی است. حجم وسیع داخل فر بدون اینکه ابعاد فر با طراحی جدید افزایش پیدا کرده باشد به شما این امکان را می دهد تا از سینی های بزرگتر برای داخل فر استفاده کنید. و این به افزایش تولید و مدیریت آسان آن کمک می نماید. نظافت ساده و آسان دستگاه فر نان پزی دستگاه فر نان پزی همچنین مزایای دیگری نسبت به تنورهای سنتی و دستگاه های قدیمی دارد و آن سادگی در نظافت و تمیز کردن دستگاه است.

بدنه این دستگاه از استیل است و به سادگی از مواد مختلف پاک و تمیز می شود و شستشوی آن باعث زنگ زدن دستگاه نمی شود. کلیه اجزای داخلی دستگاه فر نیز به سادگی برداشته می شود، تا پس از شستشو مجددا در داخل دستگاه فر نصب شوند. جلوگیری از هدر رفت انرژی در فر نان پزی درب دستگاه فر نان پزی به گونه ای است که در حین پخت کاملا بسته می شود و هیچ گونه گرما و حرارتی از داخل فر به بیرون نشت پیدا نمی کند. از این رو مصرف برق و سوخت دستگاه بسیار کاهش می یابد و هزینه های تولید برای تولیدکنندگان کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. این مسئله همچنین باعث می شود زمان پخت محصول نیز کاهش یابد، و مراحل پخت به خوبی همانطور که تولید کننده انتظار دارد پیش رود.

قیمت خرید فر نانوایی گردون

بازار خرید فر نانوایی درجه به دو صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت می کند. بازار دستگاه فر صنعتی در ایران، مجموعه ای متشکل از چندین فروشنده است که در آن هر مدل از فر ها را که خواسته باشید، می توانید تهیه کنید.

قابل ذکر است که خرید فر صنعتی پخت نان به شکل عمده و تکی نیز از این بازارها امکان پذیر است. عرضه کنندگان در این مراکز، قیمت فر صنعتی پخت نان را هم در اختیار مشتریان خود می گذارند. در هر حال، توزیع و پخش انواع فر صنعتی برای پخت نان در تهران را کارخانه فر صنعتی هم انجام می شود. بیشتر این کارخانه ها که در اقصی نقاط کشورمان فعالیت می نمایند، به این ترتیب هم می توانند محصولات را در داخل و خارجی از کشور به فروش رسانند. اگر قصد دارید که فر صنعتی پخت نان ارزان؛ ولی با کیفیت را تهیه کنید، بهتر است که سری به این مجموعه بزنید. این گونه با انواع فر صنعتی آشنایی حاصل خواهید کرد.

روی هم رفته، شرکت های گوناگونی می باشند که کارشان پس از ساخت محصول، پخش آن به سر تا سر کشور است. گروه تامین کننده انواع فر صنعتی پخت نان در خاورمیانه گروه تامین کننده انواع فر صنعتی پخت نان در خاورمیانهفر های صنعتی نه تنها در داخل کشورمان خرید و فروش می گردد، بلکه برخی از شرکت های تجاری که به نوعی تأمین کننده اصلی به شمار می روند، آن را بازارهای جهانی از جمله کشورهای خاورمیانه هم توزیع می کنند. آن ها در این زمینه سعی می نمایند تا همه نکات مهم را در نظر داشته و سپس به ارائه محصولات بپردازند.

در کنار بازرگانان، شرکت های تولیدی هم سهم بسزایی در این عرصه دارند. آن ها خود نیز صادر کننده به شمار می روند. اما صادرات چنین دستگاه هایی بر اساس یک سری از موارد انجام می شود که داشتن مجوزهای لازم از ایران و همچنین مراجع رسمی کشورهای مقصد، الزامی است.

فروشنده فر نانوایی گردون

فروشنده فر نانوایی گردون فروشنده فر نانوایی که جهت پخت نان فانتزی فعالیت می کنند، کوشش شان بر این است تا جنسی درجه یک را وارد بازار کنند. آن ها این محصول را در مدل های متنوعی عرضه می دارند که بیشتر بر اساس سایز بندی مورد معامله قرار می گیرند. هر کدام از این فرها دارای تعداد مشخصی دیس هستند که این کالاها را می شود از شش دیس تا 36 دیس از بازار پیدا کرد. در هر حال، کسانی که در کار ارائه چنین کالایی هستند، در مراکز خاصی فعالیت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.