عرضه کننده فر نانوایی گردون

فر گردان نانوایی استاندارد و پر برد را می‌توان از مجهزترین دستگاه ها و ماشین های صنایع غذایی را تولید و عرضه می‌کند خریداری کرد و در بلند مدت از قابلیت ها و طول عمر بالای این دستگاه‌های به خصوص بهره مند شده و قصد داریم شما را با مشخصات و نحوه کار کردن با دستگاه فر گردان کلوچه گردویی جوادیان آشنا کنیم و هم چنین بهترین مرکز عرضه کننده فر نانوایی گردون را به شما معرفی کنیم.

عرضه کننده فر نانوایی گردون

مشخصات فر نانوایی گردون چیست؟

مشخصات فر نانوایی گردون چیست؟ امروزه با پیشرفت فناوری و تولید تجهیزات صنعتی در زمینه تولید انواع صنایع غذایی سبب شده که اکثر لاین های تولید موادغذایی مکانیزه و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صورت بگیرد که در این زمینه نانوایی ها و قنادی ها نیز مجهز به دستگاه ها و فرهای صنعتی و پیشرفته هستند.

فرهای پخت کلوچه گردویی نوشین انواع مختلفی دارند. همچنین پخت نان که به طور کلی در دو دسته قرار می‌گیرند در روش اول نان به وسیله حرارت مستقیم آتش پخته و در فر گردانده می‌شوند در روش دوم نیز به وسیله واسطه و صفحات رسانای گرما و حرارت نان ها پخته و تولید می‌شوند.

  1. دستگاه ها مجهز به سیستم حرارت و حریق بهینه هستند که سیستم حرارت رسانی قابل کنترل و بی خطری دارند
  2. قابلیت افزایش سرعت پخت و پیشگیری از اتلاف انرژی و دما و همچنین راندمان بالا در تهیه نان
  3. مجهز به سیستم انتقال بخار و حرارت جهت صرفه جویی در مصرف آب و همچنین تهیه نان های تازه و با رطوبت کافی
  4. دارای صفحات گردان و جادار برای تهیه پخت نان در تعداد بالا و همچنین سیستم گردش ملایم برای پخت یکنواخت و مناسب نان ها
  5. دارای تنوع بالا در نوع صفحه گرداننده و تنظیم میزان حرارت دهی و سرعت چرخش برای پخت انواع نان ها با ضخامتهای مختلف و همچنین دارای انواع مخصوص برای تولید شیرینی های متنوع استفاده در قنادی ها.

نحوه کار فر نانوایی گردون

نحوه کار فر نانوایی گردون فرهای پخت نان انواع مختلفی دارند که به طور کلی در دو دسته قرار می‌گیرند در روش اول نان به وسیله حرارت مستقیم آتش پخته و در فر گردانده می‌شوند در روش دوم نیز به وسیله واسطه و صفحات رسانای گرما و حرارت نان ها پخته و تولید می‌شوند. دستگاه های پخت نان انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می باشند:

  • تنورهای گردان
  • تنور گازی
  • تنور دوران
  • تنور گلی
  • تنور ایستاده

اینها انواع مختلف تنورهای نان هستند نمونه فر پخت نان نیز که در سه گروه فر نان فانتزی، فر های قنادی و فر های چند منظوره که از سیستم برقی و تجهیزات صنعتی بیشتری بهره می‌گیرند و روش های ساده تر و سریع تر ه پخت نان را شامل می شوند البته این فرها خود در سه گروه فر گردان،‌ فر تونلی و فر طبقاتی قرار می گیرند.

به هنگام خرید این تجهیزات صنعتی مرکز ارائه دهنده ما موظف است که به همراه مجرب ترین تیم نصاب ضمن مشاوره کامل در خصوص نحوه راه اندازی، تنظیم نوع پخت، آموزش کامل جهت تنظیم میزان زمان و دما و سایر مراحل استفاده از دستگاه‌‌های گردان فر نان را آموزش دهد.

بازار فروش فر نانوایی گردون

بازار فروش فر نانوایی گردون با توجه به موارد کشور کردیم تا حدودی با کارایی و نحوه استفاده از دستگاه های فر نانوایی آشنا شدی همانطور که می دانید تنوع این تجهیزات بسیار بالا بوده که هر یک از نظر سایز قابلیت آپشن ها و نحوه کارایی و مواد به کار رفته در جنس قطعات دستگاه با یکدیگر متفاوت هستند.

امروزه نیز با توجه به استفاده هر چه بهتر و بیشتر از تجهیزات مکانیزه و ماشینی شدن بیشتری از صنایع غذایی سوار شده مراکز و متعددی در زمینه طراحی و ساخت پروژه های صنعتی فعالیت داشته و انواع مختلف این تجهیزات را برای پخت انواع نان و شیرینی جات تولید کنند و زمان ترمیم بازارهای داخلی در زمینه فروش فر نانوایی و صادرات این دستگاه به سایر کشورها نیز فعالیت داشته باشند.

شما نیز می توانید جهت خرید فر نانوایی صنعتی در زمینه متناسب با نوع پخت نان که قرار است تهیه کنید از مراکز حضوری معتبر و یا سایتتان و مارکت های رسمی ما که انواع فر نانوایی فانتزی را تهیه می کنند این دستگاه پر‌ کاربرد را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.